I novi opere di Whitaker Studio - Container Home in u desertu di California

U mondu ùn hà mai mancu à bellezza è hoteli di lussu naturale. Quandu i dui sò cumminati, chì tippu di scintilli saranu colpi? In l'anni recenti ", Hotel di lusso salvatitiani sò diventati parlari in u mondu, è hè l'ultima amata di a ghjente per tornà l'annoia.

I novi opere di u Studio di Whitaker sò in fiore in u disertu rottu di California, sta casa porta l'architettura container à un novu livellu. L'inseme di a casa hè presentata in a forma di "Starburst". U fissamentu di ogni direzzione maximizeghja a vista è furnisce a luce naturale suffiremente. Sicondu e diverse zone è usa, a privacy di u spaziu hè statu cuncepitu bè.

In i zoni deserti, a cima di un cantu rock hè accumpagnatu da un picculu fossu lavatu da l'acqua di tempesta. U container "exoskeleton" hè sustinutu da e colonne di basa di cimentu, è l'acqua scorri per ella.

Queste 200㎡ a casa cuntene una cucina, salottu, sala di pranzu è trè camere. Skylights nantu à i cuntenituri inclusi inundate ogni spaziu cù luce naturale. Una gamma di mobili hè ancu truvatu in tuttu i spazi. A daretu à l'edificiu, dui container di spedizione seguitanu u terrenu naturale, creendu di una zona alluntanata cù un bagnolu di lignu è calda.

E superfici esterni è interni di l'edificiu saranu pittati un biancu luminoso per riflette i raghji di u sole da u desertu caldu. Un garage vicinu hè adattatu cù i pannelli solari per furnisce a casa cù l'electricità hà bisognu.


Tempu post: 24-01-22